четвер, 3 листопада 2016 р.

Сценарій сценки про Правила пожежної безпеки


Сценарій сценки про Правила пожежної безпеки

Ведуча: Доброго дня, діти! Я до Вас сьогодні завітала не сама, а друзями: Краплинкою, Вогнегасником  та Вогником.
Вогонь – наш друг, тепло дарує,
Та з ним не грайтесь  ні на мить,
Бо коли злість у нім лютує,
     Він знищить все, усе згорить!

Вогник:                       Добрий день шановні друзі!
Я здоров’я всім бажаю.
Але будьте обережні –
Вогник завжди тління має.
Якщо виникне десь дим,
Або виникне десь спалах,
Телефон лише один – «101»
(заходить Пожежа, в руках тримає сірники) Пожежа:
Сірники, ви, мої сірники!
Від вогню, від яскравого полум’я,
Я щаслива завжди, залюбки.
І яке маю я задоволення!
Вогник: Тітко, що ти робиш?
Пожежа: Ой, налякав! Чому ти кричиш, як на пожежі? Я – твоя тітка, і ти повинен мені допомагати, навчати дітей, як правильно пожежу розпалити.  (потирає руки)
Слухайте уважно, діти!
Як правильно пожежу розпалити:
Спочатку ви по хаті побродіть,
Понишпоріть та сірники знайдіть.
І часу не гайте – розведіть вогонь,
І не гасіть його, Боже боронь!
Хай дим пожежі всі довкіл побачать,
Бо ви – герой, а це велика вдача.
І як герой, сховайтесь тишком-нишком
Подалі від вогню, хоча б під ліжком.

Краплинка: Тітко Пожежа, та що Ви таке страшне кажете. Не слухайте її, діти, вона вас поганому навчає.
Я краплинка, хоч куди,
Не жалію я води,
Заливаю всі пожежі.
Всі повинні пам’ятати,
Що з вогнем не можна грати,
Будьте обережні!

 Вогник:        Стій-но, злодюго – Пожежа, стій! Не чині ти капості!
Разом з дітьми про безпеку
Вивчимо правила ми нелегкі,
І щоб навік негаразди здолати,
Ми правила повинні твердо знати.
(Під час демонстрації знань з Правил пожежної безпеки Пожежа  починає робити винуватий вигляд).
Ведуча:  Тож увага діти, слухайте Правила пожежної безпеки: Сірниками гратися не можна!
         Вогнегасник: Виходячи з квартири, вимикайте електроприлади!
Вогник: Не розводьте багаття в лісі!
Краплинка: Не тримайте вибухові речовини поблизу від вогню!
Вогнегасник: Вогнегасник повинен бути завжди поряд!
Ведуча: Потрібно користуватися налагодженими електроприладами!
Вогник: Ніколи не користуйтесь газом без нагляду дорослих!
Вогнегасник:              Дітям добре треба знати
Правила протипожежні.
І з вогнем не пустувати,
Бути дуже обережним.
Пожежа: Пристидили Ви мене. Вибачте та не сваріть.
Ведуча: Що ж, вибачимо Пожежу на цей раз, діти?   (ТАК)  (звертається до Пожежі) Але пообіцяй нам, що ти будеш гарно себе поводити, не будеш навчати малечу пустощам із сірниками!
Пожежа: Обіцяю. (соромлячись)

Ведуча:  Ще ми хочимо з вами гру розпочати,
Вона називається «Хочу все знати».
                                         А тема її… ні, не буду казати,
 Спробуйте всі загадки наші відгадати.
 Ведуча:    Коли вогнище палає,
Він згасить його допомагає,
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це… (пісок).

Вогник:       Шкварчить, злиться, води боїться,
І скільки б не їв, а ситим не буває. (Вогонь)

Краплинка:   Найважливіша в пожежного зброя,
З нею він завжди йде до бою. (Вода)

Вогнегасник:    Він завжди на гвіздочку,
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло
В білій і пухнастій піні. (Вогнегасник)

Пожежа:    Сидять у коробці у купці хлопці,
Хто хоче світити – готові служити.
Заради гри їх не бери і голівками не три!
Лихо станеться велике – полум’я від них сердите. (Сірники)

Ведуча: Що ж загадки Ви наші відгадали. А зараз перевіримо, як Правила пожежні Ви запам’ятали.  Пограємо у гру  «Так чи ні!» Ми будемо Вам питання задавати, а ви нам чесно будете відповідати.
Ведуча:  Можна гратися із сірниками?   (НІ)

Вогнегасник:  Вимкни телевізор і вкладайся спати.   (ТАК)
Вогник:  Рятувальну службу викликай за номером 02!   (НІ)
Краплинка:  Не можна сушити білизну над газом.   (ТАК)
Пожежа:  Увімкни електроприлади і йди до школи.  (НІ)
Ведуча:  Сірники дітям – не іграшка.  (ТАК)
Пожежа: Ялинку прикрасимо бенгальськими вогнями?  (НІ)
Вогник:  Під час пожежі заховаюсь під ліжко.(НІ)

Ведуча: Молодці, на всі питання вірно дали відповіді!
Пам’ятайте, діти,  всі правила завжди, бо безпека це і вчасно, і доречно. А нам вже час іти!

Всі разом : До побачення!

Немає коментарів:

Дописати коментар