Контрольна робота
Творчість В. Дрозда, Ю.
Винничука, 8 клас
Початковий і середній
рівні (по 1 б.)
1.
Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А
знайти собі зятя
Б
прославитися в битві з ним
В
настрахати ворогів
Г
залучити туристів
2.
Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій
зустрічі
А
квіточку
Б
сонечко
В
бджілку
Г
метелика
3. Найбільше кінь
Шептало не любив
А їздити на базар,
крутити колесо
Б ходити з усіма кіньми
на водопій
В возити важкі вантажі
— дрова, цеглу
Г битися, штовхатися
біля кормушки
4.
Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не
влаштовував князя, тому що був
А
одноголовим і маленьким
Б
надто страшним і сильним
В
добрим, освіченим
Г
іншої віри
5.
Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був
А
сам князь
Б
пустельник
В
князівна Настасія
Г
таємний радник князя Антось
6. Кінь Шептало з
оповідання В. Дрозда пишався
А своєю силою, красою,
незвичайністю
Б тим, що він був
чемпіоном з бігу
В своїми предками —
цирковими кіньми
Г тим, що його любив
конюх і підгодовував смачненьким
Достатній рівень
(по 1,5 б.)
7.
Продовжте речення.
Прикладом знеособлення
людини є герой твору... Чому? Поясніть свою думку.
8. Продовжте речення.
Проблеми людини в
суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі...
Як саме ? Поясніть.
Високий рівень
9.
Творче завдання (3б.)
Напишіть невеликий твір (7-9 речень) «Актуальність твору Ю.
Винничука “Місце для дракона” для сьогодення».
Немає коментарів:
Дописати коментар