пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Тематична контрольна робота "Творчість В.Дрозда та Ю.Винничука", 8 клас


Контрольна робота
Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, 8 клас

Початковий і середній рівні (по 1 б.)
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів

2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика

3. Найбільше кінь Шептало не любив
А їздити на базар, крутити колесо
Б ходити з усіма кіньми на водопій
В возити важкі вантажі — дрова, цеглу
Г битися, штовхатися біля кормушки

4. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
А одноголовим і маленьким
Б надто страшним і сильним
В добрим, освіченим
Г іншої віри

5. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був
А сам князь
Б пустельник
В князівна Настасія
Г таємний радник князя Антось

6. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався
А своєю силою, красою, незвичайністю
Б тим, що він був чемпіоном з бігу
В своїми предками — цирковими кіньми
Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

Достатній рівень (по 1,5 б.)
7. Продовжте речення.
Прикладом знеособлення людини є герой твору... Чому? Поясніть свою думку.

8. Продовжте речення.
Проблеми людини в суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі... Як саме ? Поясніть.


Високий рівень
9. Творче завдання (3б.)
 Напишіть невеликий твір (7-9 речень) «Актуальність твору Ю. Винничука “Місце для дракона” для сьогодення».


Немає коментарів:

Дописати коментар